Detalii

Modificări privind rolurile utilizatorilor în aplicația NexusEasyRetail - Restaurant

7 Apr 2021NoutatiNexus Easy Retail RestaurantBonuri fiscalev.21.8.1
Începând cu versiunea 21.8. aplicația Nexus Easy Restaurant nu va mai utiliza rolul stabilit pentru salariați în câmpul Grad restaurant, acesta rămânând în nomenclator doar pentru aplicația veche.

Aceste drepturi se vor putea stabili pentru fiecare locație de vânzare prin completarea celor 2 liste de utilizatori:
1. Sefi locație - Utilizatori care, pe lângă operațiunile comune, pot prelua notele altor ospătari fără confirmarea acestora și pot accesa rapoarte centralizate cu încasările din locație, efectuate de toți ospătarii.
2. Casieri - Utilizatori care pot accesa notele altor ospătari pentru a modifica clientul și încasa aceste note.

Pentru a nu perturba activitatea clienților, în timpul actualizării se va face automat trecerea la noile setări prin:
- alocarea tuturor utilizatorilor cu grad de Șef Restaurant în lista de șefi locație pe toate locațiile de vânzare
- alocarea utilizatorilor selectați până acum ca Șefi de sală în lista de șefi locație
- alocarea tuturor utilizatorilor cu grad de Casier în lista de casieri.

Aceste drepturi la nivel de locație de vânzare vin în completarea celor acordate la nivel de POS.

Nota! Odată cu această modificare, operațiunile care necesită confirmarea unui administrator nu se vor mai efectua cu confirmarea unui utilizator cu rol de Șef Restaurant ci cu a unuia cu rol de administrare POS.