Detalii

Diferențiere operațiuni de ștergere produs, ștergere produs ulterior validarii comenzii și retur produs

26 Mar 2021NoutatiNexus Easy Retail RestaurantBonuri fiscalev.21.7.38
Am modificat aplicația NexusEasyRetail - Restaurant (v.21.7.38) astfel încât în logul de operare al aplicației NexusERP să se salveze diferențiat faptul că un produs a fost șters anterior validării comenzii sau ulterior acesteia.

Astfel, dacă produsul este șters anterior validării comenzii atunci operațiunea se înregistrează în log cu tipul de operație "Ștergere produs" și explicațiile aferente. Dacă produsul este șters după validarea comenzii, atunci operațiunea se înregistrează în log cu tipul de operație "Ștergere produs comandat" și explicațiile corespunzătoare.

În plus, s-a introdus pe pagina cu produsul, butonul "Returnez". Acesta este util în situația în care clientul a refuzat produsul, din varii motive și s-au realizat deja consumurile pentru materiile prime. În acest caz materiile prime trebuie să ramână scăzute din stoc, dar în acelasi timp să nu îi ia în calcul produsul returnat pentru plată.

Modul de operare este: Se va selecta produsul pe care dorește clientul să îl returneze, se va completa cantitatea de returnat în partea de sus a ferestrei (în cazul în care se lasă necompletată atunci se va lua in calcul implicit cantitate 1) și se apasă pe "Returnez". Se va diminua cantitatea produsului selectat cu cantitatea returnată. Operațiunea este salvată în logul de operare cu tipul de operație "Retur produs comandat" și explicațiile corespunzatoare.